Coronavirus
Onze maatregelen ten aanzien van het Coronavirus
Verantwoordelijkheid
Naar aanleiding van de laatste ontwikkelingen inzake het Coronavirus heeft de directie van ons kantoor besloten om intern maatregelen te treffen. Het is ook onze verantwoordelijkheid om de gezondheid van onze klanten, relaties en medewerkers voorop te stellen en de kans op verspreiding van het virus te beperken.
Online beschikbaar
Voorlopig beperken we de fysieke beschikbaarheid van onze medewerkers. Wij blijven uiteraard wel bereikbaar via e-mail en telefoon.
Afspraken op kantoor
Vanaf heden werken we in principe met gesloten deur. Dit betekent dat enkel op afspraak een bezoek aan ons kantoor kan worden gebracht. Als een afspraak noodzakelijk is, vragen we u vriendelijk vooraf even contact met ons op te nemen. Wij verzoeken u ook vriendelijk geen kantoorbezoek te plannen indien u of uw naasten symptomen vertonen van verkoudheid of ziekte.
Documenten / Administratie
Indien u enkel documenten of administratie wenst af te geven, deponeer deze dan in onze brievenbus of laat deze achter in onze hal. Deze is daarvoor ingericht en de post wordt meerdere malen per dag gecontroleerd.
Digitaal
Als tip willen wij u nog meegeven dat het mogelijk is om via onze website (grote) bestanden te uploaden en naar ons te versturen. Gebruik daarvoor de button ‘Upload bestanden’ bovenaan in de rode balk.
Ophalen aangeleverde bescheiden
Voor wat betreft het ophalen van uw papieren administratie, geven wij er de voorkeur aan dat u die even op ons kantoor laat staan. Mocht u de administratie toch dringend nodig hebben, dan graag vooraf telefonisch overleg hierover zodat wij uw administratie in de hal kunnen klaarzetten. Het is niet gewenst dat u de administratie onaangekondigd komt ophalen. Wij begrijpen dat dat wellicht vervelend voor u kan zijn maar rekenen op uw begrip.
Wij danken u bij voorbaat voor uw begrip voor deze maatregelen.